Träningsvärk

Kom precis hem från mamma och fick be grannen att låsa upp ytterdörren. Vi hade glömt nycklarna in men som tur var hade grannen balkongdörren öppen. Jimmy satte igång direkt med att måla terrariehyllan och jag däckade i soffan. Är trött idag och har lyckats få träningsvärk efter mina egengjorda pilatesövningar. Sen såg jag att L Word-Shane var med på CSI och då måste jag ju kolla. She´s HOT!

Det var jätteroligt att Daniel och Ida kom förbi igår. Vi hade ju en överraskning åt dom och Daniel var väl kanske inte jätteimponerad men sen var det nog ganska skoj ändå! Vi har ett köksväggprojekt där alla i familjen ska få måla en varsin tavla med oljefärg. Så vi målade i 10 minuter och sen bytte vi tavlor med varandra.. Det blev rätt hyfsade tavlor ändå måste jag säga.

Blir lugnt ikväll för jag ska jobba i morgon igen. Torka lite bord på Donken,längtar redan.

Ciao!






Lite roligt hade han ändå...


Det hade iaf han


Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0