Smygpremiär

Idag har det ju som alla vet snöat och det var med blandade känslor jag svalde vinterns första snöflinga. Å ena sidan e det lite mysigt att det äntligen blivit vinter och julen e på ingående. Å andra sidan börjar slasket och minusgraderna komma nu och det dröjer läääänge innan våren kommer. Men veckorna går så fort nu e det mycket som kommer hända inom de närmsta månaderna så det går nog bra! Men eftersom det snöade idag blev det glöggpremiär. Åh satans va gott det var! Innan var vi på Citygross och handlade lite pumpor för det e ju faktiskt Halloween på fredag och då måste man skära pumpa. Sen hittade jag så söta juldekorationer. Snacka om att det ska pyntas sen i december. Det jobbiga är att det är en hel månad kvar och dom har redan börjat sälja julsaker. Lite för tidigt tycker jag! But what the hell...
Vi köpte även en varsin julöl och sen åkte vi hem och åt glass och tittade på film. På Statoil får man hyra alla filmer för 19 kr nu så man får passa på. Vi tittade på P2 som var sådär och sen tittade vi på Robert Gustafssons senaste film. Den var så jäkla rolig!

Upptäckte idag att jag hade mer pengar än jag trodde,mycket mer. SÅ i morgon ska jag ut och shoppa lite innan jobbet. Men bara lite...

Fick reda på att P-A fick stanna kvar på sjukhuset efter att Dynamit Harry hade vart på honom. Hoppas allt går bra nu. Vi tänker på dig!

Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0