Nu snöar det...

Jag kom ut i vardagsrummet och tittade ut. Mörkt och alldeles vitt på hustaket mitt emot. Går lite längre fram och tittar. Vitt på hela backen, gräset e borta. Det ser väldigt lugnt och mystiskt ut trots att det blåser hårt. Tittar bort på bilarna som är översnöade och blir lite orolig. Vi har inga vinterdäck på ännu och Jimmy ska till jobbet om några timmar. Hoppas han är försiktig. Hoppas dom hunnit ploga vägen innan och han går upp i tid så han slipper stressa. Hoppas...Han kommer inte bli glad

Trots att det e kallt, blåsigt och snö ute nu kan jag inte annat än att småle lite grann. Första riktiga snön är alltid speciell. Men i morgon vet jag 2 hundar som kommer vägra gå ut när dom insett vad som hänt. Idag e det Halloween och ikväll ska vi till Bjurs och skära lite pumpa och äta nåt gott. Måste bara komma på vad? Tänkte försöka städa upp lite här hemma och åka ned på stan sen. Så jag måste försöka sova nu.

Ta det lugnt nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0