nedräkningen har börjat...

Nu har jag bara 51 minuter kvar på mitt 22-åriga liv. 51 minuter som jag aldrig kommer få tillbaka. Snart blir man 23 år och ett år närmre pensionen...nej fy va negativ jag låter. Men det e satans va fort tiden går efter att man fyllt 20. Innan dess såg man fram emot sin födelsedag flera veckor innan. Man räknade dagarna och fantiserade om hur dagen skulle sluta. Nu har jag knappt koll på när jag fyller. Helt ärligt, såg på Aftonbladets hemsida i söndags att det var den 12 och hajade till först då att jag fyllde år om 2 dagar. Har ingen som helst "fylla år" känsla i kroppen och det känns som att det kunde kvitta. Är det så att bli gammal? Men i morgon ska jag försöka gå upp med Jimmy och börja städa och tvätta lite mer. Ta ett riktigt långt bad och åka till Bjurs och följa med pappa ut i skogen. Sen ska vi äta lite gott och mumsa tårta. Hoppas bara jag orkar upp i morgon. har laddat upp med en stor Red Bull som backup!

Ska titta klart på Scrubs nu, älskar den serien. Hundarna ligger bredvid mig och drömmer. Så söta!!

Natii natt

Kommentarer
Postat av: Angelica

Grattis på födelsedagen. Hoppas att du får en trevlig dag :-) Kramar i massor

2008-10-14 @ 06:41:32
URL: http://texaslover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0