Mumma

Sitter här i soffan och zappar på TVn och glufsar i mig en chokladkaka. Tyckte jag varit så nyttig idag så det blev en fet chokladkaka med glasyr. mmmmm... Jimmy bygger lite terrarium men jag orkar inte sysselsätta mig med nåt just nu. Idag har jag kollat runt på youtube efter  bra  styrkeövningar för nåt måste ju hända snart. Och det e ingen ide att jag fixar gymkort nu för det har jag prövat flera gånger. Det blir att jag går 4 gånger sen glömmer jag bort det. Bättre att försöka komma igång lite själv först och få igång motivationen. Tittar just nu på Generation Fett på 3an så motivationen fick sig en push nu! Kanske inte skulle ätit den där kakan...jaja,ett steg i taget. Ha ha!


Gonatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0