Ännu lite kvällsmums

Ligger i soffan nu och klurar på vad jag ska göra. Är ganska trött men ändå inte riktigt redo att gå och sova än. Har precis tittat på Two and a half men och jag tror nästan att det börjar överglänsa Scrubs lite. Men det är nog mest för att det aldrig kommer några nya avsnitt av Scrubs och jag tittar ändå på repriserna 5 gånger om. Men gårdagens avsnitt av Two and a half men slog det mesta. Jake kan vara så jäkla rolig och jag asgarvade åt honom igår. Lyckades hitta klippet på youtube så jag  fick en favorit i repris. Det är det jag älskar med Youtube,man kan hitta ALLT där.

http://www.youtube.com/watch?v=ccMd9rTt4Po&feature=related

Har jobbat lite idag men fick gå tidigare för det var så lugnt och det var jag tacksam för. Jag gjorde nämligen bort mig ordentligt innan jag började jobba. Jag var som vanligt en tidsoptimist och tog det lugnt innan jag insåg att bussen gick om 7 minuter och jag hade inte ens ätit frukost än. så det fick bli 2 springande rostmackor. Skyndar mig till bussen och hinner snabbröka en cigarett under tiden. Äker in till stan och börjar gå upp till regementet. Tänder en cigarett och ringer Jimmy. Tittar på klockan och inser att jag har gott om tid så jag tar en ny cigarett. Är skönt att röka när man har jobbångest! Allt är frid och fröjd tills jag satt på mig Donkenkostymen och ska börja jobba. Helt plötsligt mådde jag så jäkla illa och fick gömma mig inne på toaletten innan jag vågade röra mig igen. Var jättejobbigt i början men sen lugnade det ner sig lite. Har dock mått illa hela dagen och cigaretterna har jag gömt undan. Men nu kanske jag har lärt mig nåt iaf?! När Jimmy kom hem åkte vi till stan och jag köpte ett par sköna baggyjeans och en jättemysig "tröja". Kommer inte på vad det kallas nu men jag kan visa sen. Sen åkte vi till den lilla thairestaurangen vid gruvrondellen och hämtade lite mat. Det e ju så satans gott! Sen som vanligt när klockan slår kvällen blir vi godissugna och försökte fixa en sockerkaka men vi hade inget bakpulver och istället för kakao blev det o´boy. Blev inte riktigt som det ska men det dög!

Ska väl försöka sova lite nu

Natti natt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0