Utmanad

Angelika har utmanat mig så jag ska försöka ge henne en utmaning.
Utmaningen var att avslöja 7 saker om mig själv som ingen annan vet och det ska jag väl klara av. Sen ska jag länka till 7 andra bloggare och utmana dem. Utmaningen antagen!!

*En utav mina största drömmar är att våga raka av mig halva håret, klä mig i nitar och se allmänt konstig ut. Jag vill våga klä mig som en synthare/punkare men jag e alldeles för feg. Kör light varianten ibland!

* Jag kan äta dill majonäs direkt ur tuben utan problem.

*Jag skulle lätt kunna dricka vin varje dag så alkoholist är nog ingen omöjlighet. Men självklart inte...

* Jag e beroende av skvallerblaskor. Avundsjuk antar jag?

* Jag skulle lätt kunna ta jobb som strippa. Vet att iaf 2 kompisar joinar mig direkt

* Jag är bisexuell. En kvinnas kropp e oslagbar.

* Jag har varit vegetarian i 10 år. Jag ser djur som högre stående än människor i många fall. Människor kan vara så jäkla elaka och grymma.


Det var mina 7 avslöjanden. Får se om någon kan bräcka mig.
 
jag utmanar

 Frida  Susanne 

Mirre

Sanna

Louise

Pernilla

Math


Kommentarer
Postat av: Susanne

Hehe! Fasen vad trevligt! Jag ska absolut anta utmaningen lite senare ikväll...;) Självklart ska du komma och hälsa på! Du måste ju ha vägarna förbi flera grr när du åker till bjurs?! Så får jag komma och hälsa på dig sen med alla dina läskiga djur...huuga! =) Kram

2008-11-18 @ 15:11:31
URL: http://www.mittkrakslott.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0