tåtrassel

Nu har vi kommit hem från Stefan o co och det var jättetrevligt. Vi bestämde att de skulle komma hit på söndag för lite 1:a advenst mys. Vi har pratat jättemycket  om allt mellan himmel & jord. De är verkligen trevliga! Men jag gjorde så klart bort mig i min ensamhet! Jag spillde ut öl på deras matta så jag sprang in på toan för att hämta papper. Dock hade dom hög tröskel och jag sprang ju rakt in i den, bråttom som jag hade. Åh det gjorde så ont så ont. Jag fick ju skynda mig ut och verka cool för sånt här kan man ju inte avslöja. Klumpighet ska man hålla för sig själv, därför berättar jag det för er. Ha ha! Sen fick jag försöka tala teckenspråk med Jimmy för det dunkade och gjorde så ont i stortån. Ville hem! Till sut förstod han och vi haltade hem. Och nu har jag ångest. Visade ju sig att det är en blånagel på gång kanske. Har haft blånagel en gång i mellanstadiet och det var inte kul. JAG VILL INTE....snyft!

Men en rolig sak ikväll var att jag fick prata med Marie,Jimmys kusin. Hon e jättego och en riktig partypingla kan jag tänka mig. I like her!!



VARNING FÖR HEMSKA BILDER





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0