Nybadad


Har precis kommit upp ur badet och känner mig lagomt mosig. Badkar e lyx!
Idag ringde mamma precis efter att jag gått upp och sa att de var på väg för att titta på valparna.  HJÄLP! Lägenheten såg ut som F*N så det blev panikstädning. Jag diskade, sopade, moppade golvet och matade alla djuren på en och samma gång. Det var svettigt men jag hann nästan klart. Resten får jag ta i morgon.Som tur var hade mamma o pappa med sig lite bullar så det fick bli min frukost.
När Jimmy kom hem 'åkte vi till Bjurs och åt lite god mat och fixade bostad åt de nya ormarna. Skrev även ut lite fler CV:n. Har skickat iväg 15 st redan men det krävs nog lite fler.

Igår var jag riktigt seg och kände mig nästan sjuk. Halsen krånglar lite igen, Hoppas det går över tills i morgon.

Ska kolla på Desperate Housewifes nu och slappa soffa med en galen Sputnik som jagar sin tygråtta!

De nya ormarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0