marsvinsugen

Kollar på Two and a Half men och Jake har ett jättesött marsvin. Blev lite sugen för marsvin e ju sååå goa!

Har bara slappat idag men var lite duktig när jag matade ormarna. Dom vill inte äta så jag fick hjälpa till lite på traven. Har aldrig tvångsmatat stora ormar förut men det gick riktigt bra. Men jag hoppas dom kommer igång själv snart. Vad tycker ni om ormar? Själv är jag lite skraj för spindlar men jag kan hålla i dom ibland. Men bara de grövre fågelspindlarna. e spinkiga spindlarna klarar jag inte av. Fyyy f'n va äckliga dom e.  Vi hittade en superläskig spindel i Thailand,Khao Sok och Ja och Jimmy vågade leka lite med den. Jag stod på säkert avstånd och hyperventilerade.
Det skulle ni åxå gjort!

Men när jag jobbade på DjurMagazinet här i Falun var jag på fest hos en arbetskamrat i Hedemora som hade några spindlar. Så efter några drinkar och lite pepp vågade jag faktiskt hålla i en fågelspindel. Å det var faktiskt inte alls så farligt. Det var bland den bästa kicken jag varit med om, adrenalin alltså. Att hoppa bungyjump var nästan överdos av adrenalin men det var för att jag var LIVRÄDD. Det här var bara så häftigt att få uppleva! Efter det kunde jag hålla i spindlar nykter och utan panikattack. Men ser jag en spindel oförberett, en sneaker, då får jag panik. Känns så töntigt att en liten liten spindel kan få en att skrika. Jag måste fråga Peter om han har kvar korten från den kvällen. Kan vara bra att ha fotobevis!!


Idag beställde vi säsong 5 av L Word. Det är lätt bästa serien. Vi brukade sitta hela dagen och kolla på tjejerna och Shane e så cool. Me like




She's HOT!

Ska betala lite räkningar. Ett ont man inte kommer ifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0