Insider

GRRRR...fan va sur man kan bli. Är så trött på mänskligheten just nu...vilka jävla idioter det finns här i världen. Får man ringa Anticimex? Har såklart kollat på Insier där det handlade om äckel som skadade och hade sex med djur. Det är så sjukt att folk kan göra så men ännu sjukare är att det är helt LAGLIGT? Jodå, tidelag(sex med djur) är helt lagligt så länge inte djuret lider???? Men hallå..."jo men är hästen med på det så är det helt OK" Jävla idioter!

                  "Jo, vi håller på och disskuterar en tydligare lag"

Vad är det att disskutera? Jag kunde ha strypt den där politikernissen som var med och pratade med Ashberg. Han kunde ju inte svara riktigt på en enda fråga. Det bara kryper i kroppen. hatart!

anyhooo...
Idag kom 2 religösa tanter och knackade på och ville leda mig in på rätt väg i livet? Tur att man har hundar som kan prata dom tillrätta, ha ha! När Jimmy kom hem blev det promenad och lite styrketräning hemma. Budgetträning. Sen när vi känt oss tillräckligt nyttiga blev det chokladmousse. Jummy!

Fick ett tips av mamma för några dagar sen om en utbildning. Jag har alltid velat gå en sådan utbildning men det e ju så dyrt. I borlänge har makeupstudion en make up utbildning på 11 veckor som jag verkligen verkligen verkligen vill gå. Det bästa som finns e ju att få kladda med smink! Men som sagt,det kostar 38000 och jag känner väl inte riktigt att jag har dom pengarna just nu. Men nån gång...

Nån gång ska jag vara en jäkel på smink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0