hyss

Ikväll när vi satt inne i köket och planerade resan hörde vi att hundarna höll på med nåt hyss. Det var det sortens gnäll och morr. Jimmy gick för att kolla vad dom höll på dem. Det visade sig att någon, antagligen Sputte, gömt en halv korv i ytterkrukan till min Tacca-demonblomma. Tur att han tappat korven i ytterkrukan och inte börjat gräva i min 300kr blomma. Han brukar gräva ner saker i krukor. Busungen!

Vi har planerat resan hela kvällen nu och det ska bli så rolligt! Vi är borta i 2 veckor och det blir ganska hektiskt. Vi flyger till Kuala Lumpur och stannar nog där en natt innan vi flyger till Siam Reap, kambodja. Där kollar vi på Angkor Wat och sen tar vi färjan ner till Phnom Phen och kollar på Toul Sleng och Killing Fields. Sen flyger vi till Thailand och äventyrar lite i Khao Sok och slappar vid stranden. Till sist flyger vi till Kuala Lumpr igen och sedan hem till Sverige. Mycket att hinna med men jag tror inte att det blir så stressigt.

Nu har valparna öppnat ögonen och börjat krypa en hel del. Dom kan nästan stå själva nu.

 

 


Nästa helg e det första advent

MYS

Kommentarer
Postat av: Linn

Men duuu vilka underbara sötingar! :)

Tänkte bara meddela att jag grejar med din blogg just nu!

2008-11-26 @ 14:07:42
URL: http://ffamousunknown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0