Hungrig

Åh jag e så hungrig nu. Ska göra thaimat när Jimmy kommer hem men jag har inte ätit nåt riktigt än och magen kurrar.
Idag kom pappa och hämtade upp mig och vi gick på jobbmässa på Galaxen i Borlänge men det var inte mycket att hänga i julgranen. Bara en massa rekryteringsföretag, högskolor och försäljare. Så vi gick runt och kollade och åkte hem lika snabbt. Hemma började jag mata all djuren och kolla över dom. Önskar dom där ödlorna kunde börja äta riktigt snart.

Ikväll ska vi åka hem till mamma och gratta henne. Ett år kvar till halvtid för henne! Sen blir det äntligen EMAs. Har varit inne och läst lite på Kenzas blogg och det e ju inte utan att man blir lite avundsjuk!! Vill åxå...

Var inne på aftonbladet.se och kollade på lite videoklipp och hittade det här:  Giraffer e ju det sötaste som finns och det gör så ont i hjärtat när jag ser det här. Lilla giraffen, kom så ska jag ta hand om dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0