fullt kylskåp



Nu har vi handlat mat äntligen så nu blir man inte deprminerad längre när man öppnar kylskåpet. Och vi var duktiga för första gången sen vi flyttade hit lyckades vi med att inte köpa NÅT onyttigt och överflödigt. Vi köpte bara det vi absolut behövde och det imponerande priset: 1000,50kr! Tänk va roligt om vi hade lyckats pricka in 1000kr jämnt? Inte ofta det händer.

Annars har fåglarna fått nya pinnar idag och ormarna fått lite mat. Dom var dock inte så imponerade utan alla mössen fick leva idag. Ska försöka i morgon igen. Tycker ormen på bilden e så satans snygg! Lite kär...

I morgon blir det ett kortispass på Donken och jag har NOLL lust att gå dit. Verkligen avskyr det stället. Gör mitt bästa för att få sparken, haha! På måndag ska jag på arbetsintervju på syrrans förra ställe. Hoppas jag får det, tror det?

Blir nog uppe halva natten idag me så jag nattar er sen


Kommentarer
Postat av: Anna

sv: haha jag är också ganska dålig på datorer själv! :P hoppas du får en fin blogg nu gumman :) :*

2008-11-25 @ 22:28:00
URL: http://aannapannas.blogg.se/
Postat av: Frida

AHAH! nu måste jag fråga igen ;)

hur länkar man till andras bloggar? men i inlägget så står det bara deras namn istället för hela adressen? :P

2008-11-25 @ 23:06:11
URL: http://gustafssonfrida.blogg.se/
Postat av: Amanda

Usch vilken orm!! :oP

2008-11-26 @ 21:37:47
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0