Brittan...

Var inne på Britneys hemsida och hittade den här sidan. Man får lyssna på 30 sekunder av de nya låtarna på hennes nya album. Det är ju svårt att få någon bra uppfattning om skivan efter bara 30 sekunder, men jag tror på henne. Favoritlåten e nog Mannequin. Finns ett youtube klipp med den låten när hon dansar. Älskar den låten, grym! Ser fram emot den



Idag åkte vi till Blomsterlandet i Borlänge för att kolla på deras orkidee utställning men jag får nog säga att jag blev lite besviken. Såg samma utställning i Skövde förut och dom hade arrangerat allt så mycket bättre och verkligen byggt upp fina miljöer. Här hade dom bara ställt fram en massa olika orkideer och hoyor. Dom hade några Vandor och då smälte jag ju direkt. Finns inget vackrare än en stor Vanda i blom. När vi kom hem tänkte vi ta en långpromenad men det var verkligen jättekallt så det fick bli en kortis.


Min Draculablomma lever iaf än



Fick lite flashbacks när vi var på Willys idag. När jag jobbade på Fazer i Lidköping var det här favoritbrödet. Helt färska e dom oslagbara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0