32 besökare

Tjoho!!!'

Det e rekord BIG time nu. Idag har jag haft 32 besökare på min blogg. E lite chockad nu! Trodde inte det var möjligt. Känner mig stolt! tack alla läsare.

Jimmy åkte till systemet idag efter jobbet för att köpa vin och öl för att fira mitt donken framsteg. Ha ha,känns dumt men jag e verkligen glad att jag kanske äntligen får sparken. Känns som en ny start. Jag vill verkligen ha det nya jobbet, det är inom Bjursås hemtjänst där min syrra jobbat. Hon trivdes verkligen och jag tror det kan vara roligt!

Har precis plockat ut en chokladkaka ur ugnen och det ska bli gott och skönt att bli av med den. Tycker inte om att ha godsaker i lägenheten för då KOMMER jag äta upp det. Hellre inget än någonting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0