pepparkakor

Är hemma hos mamma igen och sniffar bränd pepparkaka. Syrran var ugnsvakt och det gick ju sådär! Idag var jag och familjen uppe vid Gruvan på julmarknad och det var väldigt mysigt! Jag köpte lite Tuttulbröd,de e gott! Sen när vi frysit om tårna länge nog åkte vi ned till Thairestaurangen vid gruvrondellen och käkade. Gillar det stället. Lagomt stort och underbar mat! Sen åkte jag hem och däckade i soffan. Valparna har gnällt hela morgonen så det blev inte så mycket sömn. Vid 6 på kvällen åkte vi hem till Bjurs för Martina tyckte vi skulle baka pepparkakor. SÅ nue det klart och jag måste nog utse mig till pepparkakskungen! Martina var ju som sagt sådär...ha ha!

Ska åka hem snart och titta på lite TV.

Mysigt med all snö


Tittade på dokumentären om Britney igår och det var så sorgligt. Stackars människa! Hoppas hon klarar av det här nu och vågar säga ifrån innan det brakar igen. Är rädd för att det kommer hända igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0