Lördagspyssel

Sitter hemma och har gjort klar lördagens smink pyssel. har så många ideer på coola sminkningar med jag blir så frustrerad när jag inte har de rätta grejerna. Skulle behöva köpa smink för typ 1500kr men det kan jag ju glömma. Ekonomin e sådär och det är mycket som ska hända inom några veckor. Surt att smink ska vara så dyrt!







Ja ja, kul att leka lite iaf!

Jag pratade med Serge hela natten igår och jag saknar verkligen honom. När jag har fixat ett bra jobb, har pengar och tid över ska jag åka tillbaka till Kina och krama om honom riktigt hårt. Var inne på Davies blogg idag. Han var den som fixade modellbilderna åt mig i Kina. Han e make up artist, bög och designer åt ett stort modeföretag i Kina. Jag gick modevisning för dom och visade nästa säsongs kläder. Det var jätteroligt! HÄR är hans blogg.


Jag & Davies                                                                                     På modevisningen







N´gra bilder jag fick ta gratis hos Davies kompis. Det var bland det värsta jag gjort. Kände mig bara vilse och dum. ´Det var inte lätt att leka modell.

Lyssnar brittans nya cd. Riktigt bra!

Trevlig fredag babes!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vilsen eller ej... bilderna är iaf skitsnygga :-)

Kramar

2008-12-13 @ 10:46:34
URL: http://texaslover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0