Bullbak

Sitter hemma i Bjurs hos mamsen och  papsen nu och har precis bakat lussebullar. Det luktar så gott!

Jimmy skjutsade hit mig i morse innan han började jobba för jag skulle ju på arbetsintervju idag och jag ville ha med valparna. Kan ju inte lika gärna ta med dom på bussen. Jag var ganska trött för jag hade varit uppe halva natten och sett på spökprogram. Har hittat nästa resemål nu, Edinburgh i Skottland. Dom var nere under jorden i Mary King's Close och det var så häftigt! Och läskigt! Kolla upp det på Google vet ja! Riktigt spännande

Å ja, jag har fått jobb nu! På måndag börjar inom hemtjänsten i Bjursås och jag tror det kommer bli riktigt bra. Äntligen kan jag säga upp bekantskapen med Donken.

Datorn har slutat fungera nu så det blir lite svårt att skriva. Ska försöka lera reda på nåt kunnigt datasnille!




Det är lekis här nu

Kommentarer
Postat av: Klara

Sötaste hundarna!

2008-12-01 @ 21:54:46
URL: http://klarabjurek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0