I Could Swear I Was 22?

 
Ja, Hej Ålderskris...nej då!
 
Den här veckan har det hänt grejer, eller det började redan förra veckan. Ny medicin och har varit lättretlig till tusen. Fått hemläxa av KBT Fanny och faktiskt gjort mer än det vi bestämde. Jag har varit på bio och sett Budapest konserten från Queens sista Europa turne och tagit en drink innan och efter på olika barer med mamma. Mer påfrestande än jag hade trott med främmande människor och halvtidspauser, men inget jag inte klarade av.
 
Jag har skypat med den gamla Belgien flirten och hade halvt "magknipat" ihjäl innan av nervositet. Spände mig så jag skakade efteråt, men jag gjorde det och trots att allt rasade efteråt typ, har jag bestämt mig för att försöka fortsätta med det. Det är nog en bra läxa!
 
Jag har varit på min första after work med jobbet och bowlat. Var ganska duktig om jag får säga det själv och lyckades hålla mig "på jorden."
 
Igår var jag hos tatueraren, men istället för att göra nytt, tog jag bort gammalt. Har en ful, blek och tråkig tatuering som jag tyckte passade utmärkt som försöksobjekt för en laser borttagning. Fuskade med Emla kräm, men sparade ett litet hörn. Man kan inte fuska hela vägen ju! Visst kändes det mer än att göra en ny, men det var två olika smärtor. Med laser brände det bara. Hade man Emla på innan kände man dock inte ett jota! Känner inte alls av det idag och om en månad ska jag göra nästa behandling som antagligen är den sista. 10 min tog det bara. Häftigt!
 
Idag då,...jo idag var jag hos frisören.
 
 
Har velat ha rosa hår ända sen Gwen Stefani hade sin rosa period i No Doubt och det var väl lika bra att göra det innan jag blir för gammal. Det är ovant, men jäkligt nöjd att jag gjorde det. Kanske provar en turkos innan jag ger upp det här experimentet.
 
I morgon kommer Axel ut till skogen för lite Knubben vandring och picknick.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0