I'm No Handyman

... But I do try my best!

På måndag har hjärndoktorn lovat att ringa med en tid efter att jag svalt min macho stolthet och bett chefen om tyska hjälp och räckt över min samling av telefon nummer. Att skaffa någon sorts viktig hjälp i Tyskland utan att prata tyska är ett jäkla projekt. Hade fan varit lättare i Kina för där försökte dom iaf förstå. Här har det bara varit Nein på sista tiden och ett nej uttalat på engelska får man anse vara lyx. Dom är bra trångsynta ibland!

Skulle egentligen jobba övertid i morgon men jag var smart idag på jobbet och ändrade mig för jag är bra trött på att skriva mail just nu. Inte fick jag jobbet jag sökte heller så jag vet inte riktigt hur jag ska fokusera på jobbet eller i vilken riktning jag ska gå. Och med tanke på måndagen kan jag behöva i morgon ledig. Dom lovade att ringa mig på måndag med en tid för ett besök men jag VET att dom inte kommer ringa eller maila och jag bara känner på mig att det kommer fortsätta med att jag får jaga och spy ordgalla över hela systemet. Så måndag behöver extra energi för raseri utbrott!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0