Tick Tack

Sitter på Arlanda mitt i snöstormen och förbannar för mig själv. Om sex timmar får jag gå på flyget till Berlin men jag vill helst låsa in mig nånstanns tills det blir vår ute eller nåt. Eller ta ett tåg hem, inte gå ut på en vecka och ta reda på varför Darin gråter på Så Mycket Bättre. Fy, trodde inte att det skulle vara så här jobbigt att åka tillbaka och hälsa på. Allt som skulle kunna gå fel i ett år framöver har gått fel på ett tiotal olika sätt redan i mitt huvud. Och jag har åtta timmar kvar innan jag landar... Sen ska jag ha tre dagar som jag måste komma på saker att säga och vara social, och efter det jobbar jag tre dagar och måste vara ännu mer social och dessutom engagera huvudet så jag räknar rätt. Och sen är det juldagen och alla går ut och festar. Och sen är det nyår och alla går ut och festar och jag ska på fest och måste köpa klänning. En nyårsklänning... tycker det är jobbigt nog att ta på jeans och tröja och gå till jobbet. Och vid tolvslaget - vad fan ska jag göra då? När alla står och pussar och kramar varandra står jag säkert i ett hörn och röker eller så är jag på väg hem. Mm, positiva Malin är i farten!

Det e mycket nu, och inte ens Donken har öppet på det här jävla stället :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0