She Wants My Autograph

Nu e det FF hemma, skjutsade föräldrarna till flygplatsen igår och ska inte hämta dom förrän en vecka. Så Puppy placerar ut skor och jackor över hela huset ( hennes nya grej ) och jag kan låta disken stå kvar i minst två dagar innan jag orkar bry mig. Började packa igår och det är sjukt imponerande för att vara mig. Annars brukar jag komma på det natten innan. Och jag har så mycket nytt fint att packa ner. Har fortfarande inte fått mina pengar från Alfakassan som jag började tjata om i april, så det har varit väldigt sparsamt med kläder och nöjen. Men jag fick väldigt uppskattade pengar i present och jag har varit helt lyrisk när jag fått shoppa igen - och på rean. Så more for me!

Ska ta på mig nåt annat än nattlinne nu och leka mormor-chaufför och försöka hitta till Fagersta.
Ska träffa Claudia och skriva kontrakt på min lägenhet i Pankow, Berlin.
Iiih, har flyttfåglar i magen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0