Tea, anyone?





Nu blir det lite te och sen är det sängdags, för i morgon börjar nya jobbet! Lite nervöst är det, men det känns bra mycket lättare när jag vet att Puppy får ut och gå lite när jag är borta. Jag har haft sån jäkla tur som träffade Jakob och lilla avlånga Eddie där ute på ängen. Dom var barnvakt idag och hundarna trivs verkligen ihop. Så nu har vi bytt nycklar med varandra och det känns så jäkla bra.

Annars tror jag att jag slog världsrekord i att INTE gå vilse idag, helt otroligt!

Tänkte kolla hur jag ska åka för att ta mig till jobbet, men som tur var håller de på att bygga om rälsen? Så inte en enda av mina planer gick att genomföra. Normalt sett behöver jag bara byta en gång, men nu blev det minst fyra byten, varav inget var mina tåg, för att komma till jobbet. Desto roligare när alla jag frågar om dom kan engelska svarar: Littäll  och sen glatt förklarar hur jag ska göra på tyska och viftar med armarna. Det var allt annat än lätt och nåde dom om de inte håller sitt ord och trafiken inte går som normalt i morgon. Eloge till mig, inte gått vilse en enda gång än i Tyskland!

 ”Ta i trä”


och grattis mamma!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0