Take Me Into Your Skin

 

Jag har blivit totalt förälskad, paralyserad av den här låten. Allt är färdigpackat och städat och jag har legat i sängen och lyssnat på den låten om och om igen. Slutit ögonen och bara låtit ljudet och tonerna fylla varje liten cell i kroppen. För jag känner mig så underbart harmonisk under tiden. Som att alla andra tankar försvinner och jag tömmer mig själv för stunden. Det är skönt! Det är Trentmöller

 

 

 

 

Checkade in idag och i morgon vid tre på eftermiddagen flyger jag till Hong Kong, byter flyg till London och sen till Arlanda. Tar tåget till Falun, hämtas upp av mamma och pappa och åker hem till Bjursås. Det är dags att sova i mitt blåa rum igen och mellan landa innan nästa utmaning. På torsdag tar jag bilen till Hjo och hälsar på hundarna och hämtar lite grejer, på fredag kommer även syster till Bjursås och det blir mat och mys hela kvällen. På lördag packar jag om väskan och på söndag flyger jag tillbaka till Belgien. Och det känns bra! Jag känner att jag valt rätt och har smålett lite för mig själv ända sen jag bokade om min hembiljett härifrån.

 

Så i morgon är det gratis vin och Baileys för Malin på flyget!

Jag har kudden med, fönsterplats bokad och över ett dygn på ett plan. Oj oj, va jag ska filosofera och planera

:)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0