I Just Died, And No Trace Of Any Heaven?

Jo, jag dog faktiskt nyss och jag har inte riktigt börjat leva än. Fortfarande halvt ihjälskrämd och paranoid för att tvingas dö igen!

Efter två väldigt långa dagar, ett jäkla humör och en rinnande näsa, såg jag verkligen fram emot att få komma hem och slänga mig i sängen. Å ja, nu är jag hemma och efter många depressiva minuter har jag äntligen vågat sätta mig i soffan. Men jag sitter på helspänn, redo att hoppa ut genom rutan om det så behövs. Håller utkik men vågar inte riktigt titta efter heller. Var bra nära på att börja gråta där när jag kom in genom dörren och klunkar vin för att kunna ha chans att somna inatt. Visste ni att det finns muterade mördarspindlar på Irland? Jo, det gör det!

Danne berättade om den förra veckan. Att den var skitstor, skitäcklig och skitsnabb! Men att han dödade den och inte tänkte visa hur den såg ut. Det tackade vi för! Men vem tror ni stod och väntade på mig när jag hem...den muterade mördarspindeln!! Å ja, den e precis lika hemsk som Danne förklarade och bra mycket mer! Helvete, säger jag!

Fick ju total panik och ringde Johan som fick hoppa upp ur sängen och springa över till den nödställda grannen. Och klart som fan att spindel flyttat på sig när vi kommer in i lägenheten igen. Jag höll ju på att ta självmord på fläcken där! Hittade som tur var på den efter att den börjat springa mot mig och jag sprang ut ur lägenheten och viftade hysteriskt omkring mig. Dom kunde säkert hoppa flera meter med!

Men nu är den död, nerspolad i Frugans toalett och jag ska spika igen rummet. Jag skulle kunnat ta ett kort på den eller goggla fram den så ni förstår hur hemskt det var-men jag klarar inte av det! Spindelfobi har jag men det var inte ens en spindel. Det var en muterad mördarspindel. Jag upprepar: EN MUTERAD MÖRDARSPINDEL! Inte undra på att irländare beter sig så konstigt. Dom är ju traumatiserade hela bunten.


Men ja, skål!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0