Syncronising The Madwoman

Har upptäckt på senare tid att jag börjat synka med yngsta fröken Henriksson. Det händer allt oftare att vi gör saker samtidigt eller bara sekunderna efteråt. Igår kväll var det innan den där jäkla spindeln kom och sekunden efter att jag skrivit Maddo, fick jag meddelande av henne.
"Supersprallig en dag som denna? Den här tiden dessutom? Maulin? Hjälp?"

Igår var hon ledig men ändå inne på jobbets MSN och två gånger hann hon skriva sekunden innan jag skrev.

Vi går brevid varandar när plötsligt båda börja nynna på en sång i precis samma ögonblick.
Vi har en tendens att pipa när vi ser söta små djur. Hon mailade bilder på små djur till mig. Efter ett tag reser hon sig upp och tittar frågande på mig: "Malin, pep du just?
Jag skakade på hvudet då jag suttit helt tyst. "Malin, vad gör du?"
Jag svarade att jag kollade på hennes djurbilder och hon nickade nöjt. "Jag visste väl det"

Ibland blir det lite väl läskigt!

Nu ska jag gå och skaka hand med viktiga kostymnissar från Finland. Tog på mig rosetten, dagen till ära!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0