All I Need Is A Mailbox

ska vara duktig och gå och lägga mig i tid idag. Blir jobbig dag i morgon med tatuering så det kan vara smart att  sova lite. Jag säger det nu iaf, men kommer antagligen sluta med att klockan blir närmare ett innan jag drar täcket över huvudet.

Har varit lite berg o dalbana idag, antagligen för att det är måndag. Men dagen slutade bra med öl och pizza i solen med frugan, Maddo och Johan. Gick vidare mot grannens hus för lite film på projektorn. Blev den underbara Big Fish av den underbara Tim Burton. Det enda som fattades var Deppen. Nej, fy va fin den filmen är. Låg i sängen och myste.

Andreas var finklädd, dagen till ära!



Jag vill åxå ha pyjamas och morgonrock...och tofflor. Såg riktigt skönt ut!
"- Fattas bara en postlåda"

Har lyckats få ny låt på hjärnan helt random


Kommentarer
Postat av: IDA

Sv: Eller hur! Jag undrar hur hans röst kommer att låta när och efter han kommit i målbrottet. Hoppas att det bara ändrar och inte försör för mycket.

2010-05-18 @ 14:38:09
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: IDA

Sv: Eller hur! Jag undrar hur hans röst kommer att låta när och efter han kommit i målbrottet. Hoppas att det bara ändrar och inte förstör för mycket.

2010-05-18 @ 14:38:11
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: Emma

hejsan. jag sag inte din kommentar forrans idag.. lite sent :) sorry! jag sag att du redan gjort tatueringen nu...hoppas det blev bra! skulle sjalvklart hjalpt dig men sag tyvarr inte inlagget tidigare :/

2010-05-18 @ 15:12:21
URL: http://peterssonart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0