Saturday Wakes Me With A Smile

God morgon världen!

Underbart det är att få sova, genast känns det som att man lever ett lyxliv! Väntar bara på att min butler ska komma in med frukost på sängen nu och fråga om jag är intresserad av en shopping weekend i New York? Ska ligga kvar ett tag till och hoppas...

Vaknade, slog på datorn och möttes av det här:

madelaine sa (08:37):
malin, inte zoo, jag har hittat vart vi måste åka!
longford
madelaine sa (08:38):
ISPCA har hem för övergivna djur där, och man får hälsa på
1,5-2 timmars resväg
Madde säger:
men äntligen!     
( - Här loggade jag på vid 11)
malin säger:
haha
oj, lite långt bort eller?
Madde säger:
ja, men vi måste ju hälsa på nån gång!
malin säger:
jaja,lätt
happ, hur länge har du varit vaken då?
Madde säger:
sen sju ungefär...
malin säger:
men gud, du e ju omöjlig
Madde säger:
jag vet, det är skitirriterande!
malin säger:
du är en sjuk människa, Maddolän!

Den där tjejen sover aldrig på helgerna. När jag vaknat har hon oftast badat, ätit, kollat på film och gud vet vad? Det är nåt fel på henne?

Nu blir det morgonkaffe och sen e det bara att sätta igång och städa innan syrran kommer.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jag vaknade nästan med ett smile, skulle åka och träna 10 min efter ja vaknar men de har gjort gott :)

2010-03-13 @ 13:57:00
URL: http://mathildawentzel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0