WHy Take The Easy Way

Vaknade i panik kl 6 i morse och sprang upp efter värktabletter. Kunde varken sitta, ligga, gå eller gömma mig under sängen. Det värsta jag varit med om. Ibland hatar jag att vara tjej!

Har duschat och försöker vakna nu innan folket kommer. Var meningen att jag skulle flänga runt hela dagen idag och hälsa på människor, men det får vänta. Har jag tur kan jag träffa nästan alla i morgon ändå på Hoffmeistro's spelning. Igår var iaf en perfekt dag. Vaknade och åkte in till Falun för att hämta ut mitt borttappade körkort, så nu kan jag köra rally igen. Köpte lite jordgubbar, spanande efter människor jag kände och insåg att det bor ju en hel snyggt folk här!! Kom hem och gjorde jordgubbstårta, rockade loss med Michael Jackson i köket och beställde mat från Korsvägen. Underbara Tacosallad. Åkte hem till mormor på kalas och fikade och studerade hennes extremt äckliga källarspindlar. Klarade kanske 30 sek innan jag sprang skrikandes därifrån för att den rörde på ett ben.




Sen var det hem och leta efter myströja i syrrans garderob, hehe, och hoppa in i skåpbilen. Jo, vi var 10 pers som skulle upp på Knubben och grilla och självklart tar man skåpbilen i Bjurs. 1,5 mil ut i skogen på skumpande grusvägar och inte ett fönster att se ut från. Lite småläskigt ibland. Men det funkade det å, för fram kom vi. Finns en lätt väg och en brandt väg, självklart skulle dom ta den svåra. Jaghar värdelös kondition, men det är lätt värt det när man kommer upp. Så jäkla fin utsikt och helt underbart. Älskar Sveriges natur. Var där och grillade några timmar innan vi åkte hem och jag stängde för dagen.



Bak i skåpbilen med de små barnen som fick mig att känna mig väldigt gammal






Jag och broder Daniel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0