Things Will Work Out Anyway!

Nej, jag gick inte till jobbet i morse, oväntat!

Var upptagen hela natten med mina erövringar i sänghalmen. Herregud vad svettigt det var ett tag där, haha! Jag hoppas på sanndröm!

Men jag ska iaf gå hem från jobbet idag och hoppas att jag blir lite piggare. Det tar på krafterna såna nätter. Sen blir det en till promenad för nu jädrar i mig ska jag bli nyttig. Och äter man inte lika mycket eftersom mammas mat inte längre är tillgänlig, borde det funka.

 

Kollade upp Juli’s agenda och det kändes genast lite lättare:

2-4 juli = Sensation White i Amsterdam och hälsa på Belgien

16-19 juli = Gothic Festival, VNV-Nation och Gentse feesten i Belgien

24-26 juli = TomorrowLand och mys i Belgien med Dj Mauretti

30 juli-10 augusti = Sverige igen

 

Det blir inte bättre än så!

Då behöver jag bara överleva en månad till sen innan skolan börjar och har jag tur kommer familjen ned i oktober sen och firar att jag kommit halvvägs till femtio.

Och sennnnnnnnnnnn äet Halloween och sen börjar julen. Nej, men det kommer nog gå ändå det här! Ska bli spännande att se vad nästa år bjuder på... ska man börja plugga holländska eller tyska eller kanske nåt helt annat språk?

Nu ska jag på möte och träffa Frugans efterträdare, sen är det bara två timmar kvar


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Men HJÄLP! Det kommer nog ta sin lilla tid, men jag hoppas att jag får ner den. För jag har haft den i huvudet väldigt länge...

2010-07-01 @ 00:10:46
URL: http://ulich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0