Can We Do It Again?

Har suttit och efterfestat på Rage hela dagen idag. Har nog inte lyckats smälta det än tror jag. För fy satans va bra det var. Länge sen jag var så lycklig som jag var igår. Äntligen har jag fått se det där underbara bandet live och vilken mersmak jag fick sen då. Galet!

Två förband var det. Ett värdelöst med killar osm hoppade omkring som galningar och lekte coola och lät illa. Sen ett jätteroligt band. Tänk er ett Gypsie bröllop och en jäkla fart i musiken! Sen äntligen kom Rage. Vi hade sittplats och alla har hånat oss för det.
"Man sitter ju inte på Rage"
Åh nej, det gjorde vi inte heller. Så fort dom började spela reste sig alla upp och det blet ett jäkla drag. Kände mig riktigt nöjd när jag såg folkhavet nedanför som vågade runt och såg galet jobbigt ut. Jag hade ju dött om jag stått där nere med alla studsande pojkar. Nej, perfekt där uppe!
Dom öppnade med Justify och jag fick rysningar på en gång. Kände mig nästan lite religös ibland.
Bästa konserten jag varit på och den blir svårslagen!



Det var en fulsatt arena


Inte det lättaste att försöka få ett kort med Madwoman



Var jätte svårt att få bra bilder för min kamera är värdelös.
Hittade den här på youtube och det kryper i benen.
Kan man få göra igen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0