Jag kan me

Alla håller ju på att poppa upp olika listor nu så jag blev åxå lite sugen. Det eller att kolla på en film, men det skulle bli alldeles för sent.


Klädsel
Vad har du på dig idag:
Blåjeans, svart linne o grå tröja
Vad använder du just nu för skor: nån typ av Converse
Favoritfärg på kläder: Antar att det blir mörka färger, lättast att anpassa sig efter skitzo humöret då

Senaste person som
Sov i din säng:
Mr. R
Du pratade med: Mommy
Du delade en drink med: Jeff och Bruce
Du gick på bio med: Sonny
Du gick på stan med: Sonny
Skällde på dig: Haha! Måste väl ha varit Jimmy

Senaste
Låt du hörde:
Incubus - Echo
Film du såg: Harry Potter och Halvblodsprinsen
Mat du åt: En stor o fet Pomello
Kram: Jeff
Puss: Bruce och Jeff- Gott Nytt År
Fest: Oj oj, Sensation White på nyår
Känslan: Jag vill till solen och aldrig komme tillbaka igen
Ilska: Varför föddes inte jag rik?
Resa: En massa det här året har jag bestämt mig för
Glädje: Min syster kommer om några månader
Dröm: Jämt och ständigt. Senast tog jag in på det nyöppnade lyxhotellet i Dubai
Boken du läste: Äcklig
Personen du träffade: Sonny, roommate
Personen du pratade i telefon med: mommy
Personen du fick sms av: Syrran
Gången du åt en 7-eleven korv: haha! Är osäker på om jag gjort dte nån gång överhuvudtaget? tror inte det
Gången du var utomhus: När jag gick från bilen in till lägenheten efter jobbet. Räckte gott och väl
Gången du sov: I bilen hem från jobbet
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Den 26 dec
Saken du köpte:
En cola

Om dig

Namn: Malin
Ålder: 24
Smeknamn: Bengtsson, hatar det. När jag var yngre kallades jag för Bacon Sprätt
Syskon: lillasyster och storebror
Sysselsättning: Lyssnar mig döv på musik, skriver, försöker vara social
Bra egenskaper: Jag vill mycket
Dåliga egenskaper: Vill  oftast lite för mycket
Linje/klass: Djurvård, NPD02
Hårfärg: mellanblond
Ögonfärg: Blå
Skostorlek: 37-38

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0