Föräldrafri



Då var det tisdag igen och pokerkväll för frugan. Det betyder att jag kan springa runt och bjuda grannarna på skönsång, gå på toa med öppen dörr och lägga fötterna på bordet! Länge leve tisdagar!
Blir ett bad med massa bubbel, leka lite med photoshop och skriva en massa. Har kommit in i en period nu när jag kan sitta i timmar och försöka få ihop en bra mening. För några dagar sen när jag var skitsur kom jag på en massa fint att skriva på min fic. Har ju hittat en massa fina låtar på sista tiden och allt slutade med att jag satt och storbölade när jag skrev. Blev lite känslosam men det var skönt att släppa på allt lite. Jag har ju flyttat till Irland nu och jag sa ju alltid när jag var liten att jag skulle bosätta mig på Irland med mina Tinker hästar och skriva min första bok. Jag o Maddo har redan hittat hästarna så jag ska bara hitta mig en liten stuga nära havet nu, sen e det bara att sätta igång!





When you see me filling a paper full of letters and caracters, please don't laugh and think I'm "just playing". For, you see, I'm learning as I play. I may be a writer someday.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0