Hard To Believe It's Almost The Last One, The 30th

Igår var en bra dag!

Vaknade brevid mys, på jobbet hittar jag kompisar och rum i Sydney, plötsligt ringer taxibolaget och berättar att jag vunnit två gratis måltider på Beckets Hotel och en timme innan jag slutar kommer chefen och beodrar mig att stanna hemma idag för hans excel fil visar fel. Lite shockat nickar jag åt honom och känner hur jäkla bra det kändes. Annars är det bara gnäll för att jag tagit för många semesterdagar när jag flänger omkring överallt. Prisad vare Excel och vår lata chef, för jag vet att jag har tagit alla mina semesterdagar!

 

Så idag var det sovmorgon, glass till frukost och nu sitter jag och konverserar med Cat Power och försöker mig på en ny design. Har skippat de flesta ideer jag haft, för det har orsakat alldeles för många svordomar helt enkelt! Har även kollat runt på lite roliga sidor och skrattat åt allt dumt!

The Landlord from Will Ferrell

Kommentarer
Postat av: Sofia Vienna

me like alla nya bilder!



Svar: Eller hur? Jag drar mig ifrån att gå in och köpa örhängen, det var så min piercing i bröstvårtan kom till, haha. ren impulsgrej och "ska bara" grej. Ja, jag var ju smart nog och sparade höger öra till den och det är det örat jag sover mest på. Kan bli spännande..

2010-12-30 @ 18:17:58
URL: http://sofiavienna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0