Lets Try And Run Faster Than The Rain

Puh, snacka om att känna sig duktig!
Efter att halvt däckat i sängen och velat fram och tillbaka, hittade på alla möjliga ursäkter, tog jag tag i mig själv och kastade ut mig med springskorna. Gick riktigt bra idag och jag är supernöjd. Myckettack vare vädret tror jag. Hela vägen duggade det lätt och var sådär uppfriskande o svalt. Dock gjorde det åxå att det var gyttjebrottning halva vägen och himla spännande ibland när man sprang alldeles på kanten till ån.

Idag körde vi på en gammal klassiker i Mp3n
Ali Payami Vs Aquagen And Warp Brothers - Blade


Så efter att känt mig riktigt jäkla nyttig gick jag in på SPAR, enligt frugans önskemål dock måste jag tillägga, och köpte öl och cigaretter. Men en kan jag få ta...måste ju förfira att lönen kommer om 3 timmar.

Sonny fick ett jobbigt samtal i morse från en utav agenterna som fick lov att flyga hem plötsligt. Troligen ett nära dödsfall i familjen. Fick en knut i magen när jag tänkte på det och hoppas det inte stämmer. Att det kanske bara var en olycka och alla mår bra. Ibland önskar man att man kunde låsa in alla man tyckte om så ingte kunde hända dom.

Nej, numåste jag stretcha så jag kan gå i morgon.


Kommentarer
Postat av: rebecca

Sv: Självklart måste man redan förbereda sig för bikinisäsongen

2010-04-06 @ 23:41:03
URL: http://rebeccaaandersson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Kul att höra av dig! Jag tänkte på dig häromdagen och tänkte skriva ett fbinlägg men kom aldrig så långt så du hann först! Hoppas du mår bra och trivs med jobbet och så! Ellen växer, jo, det går nästan för fort. Hon springer omkring och leker med bilar med grabbarna på dagis numera. Hon var hos mormor och morfar förra mån-tis när jag jobbade och P-A blev mäkta stolt när han blev kallad morfar för för första gången ;-) Ha d.

2010-04-07 @ 07:45:11
URL: http://bacondjuret.bloggplatsen.se
Postat av: ANNIKA

gud så härligt, vill också bort FRÅN sverige!

2010-04-07 @ 11:46:38
URL: http://aannika.blogg.se/
Postat av: rebecca

Hur kan du sminka dig så där? omöjligt för mig, haha

2010-04-07 @ 18:31:29
URL: http://rebeccaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0