Nostalgisk

Har googlat runt en massa nu och kollat på frisyrer och Goths. Är så jäkla avundsjuk på Goths/punkare/synthare mm. som verkligen vågar leva ut sin stil. Hade gärna velat vara en utav dem, men jag tillhör ju liksom ingen utav dem. Älskar bara hur de ser ut. I alla fall...när jag kikade runt hittade jag två bilder som jag faktiskt haft uppe på min vägg när jag var yngre. Jag hittade bilderna på internet och målade mina egna tavlor utav dem. Dom finns fortfarande kvar där hemma nånstanns. Blev rätt bra faktiskt om jag får säga det själv!

Först ut är Herr Manson som har en massa coola tavlor som han själv målat. Skulle lätt kunna ha dem på mig vägg. Texten var ju dock inte med på min tavla



Den här tror jag satt på min dörr under R.I.P som jag så fint klippt ut i svarta bokstäver.
Det var tider det...


Kommentarer
Postat av: Linn

sv; hihi - har hört att jag har grovt dalmål ;'D men jag försökte prata vanligt, inte som jag gör med vännerna typ, haha :D

2009-09-24 @ 06:30:52
URL: http://linnlowes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0