Gravallvarlig Fredag

nje, kanske inte riktigt...

Började dagen med att försova mig en timme. Fattar inte hur jag kunnat vara så trött dden här veckan. Igår drog jag tcäket över huvudet vid halvtio, men ändå har jag varit supertrött idag. Tur att det är fredag och alla är på sitt knäppa fredagshumör på jobbet. Vilken jäkla lekstuga egentligen. Jag har gjort två försök att ringa Purjon i Göteborg idag och fråga efter lite IMAChjälp, men båda gångerna har slutat i tårar. Det är så sjukt för han behöver inte ens säga nåt utan att jag får andnöd av alla skrattanfall och tårarna sprutar. Båda gångerna fick jag ge telefonen till Stefan så jag fick lugna ner mig lite. Fan va jag saknar honom! Galna grek!

Sen passade vi på att ha telefonkonferens oss emellan och utvärdera veckan som gått. Det blev ett jäkla planerande att försöka få med alla i samtalet, hur vi skulle koppla för att få med Maddo och Christos. Tur att det var så några riktiga samtal vi fick. Eller nej, tur att ingen högre uppsatt människa kom förbi. Men va fan, det var fredag och en utav våra sista som Posten teamet! Då får man larva sig lite! Hade även ett telefonsamtal alldeles innan jag slutade. Det väckte många ideer oh fantasier...Maddo vet vad jag pratar om ;)

Efter jobbet blev det en blåbärsmilkshake med mr.Torfs och nu e jag hemma och skuttar till bra musik!
Ska bege mig mot SintNiklaas och möta upp Suzy och Joeri för lite bartender shopping ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0