BIG breakfast

Oj oj oj, va stolt jag e over mig sjalv. Jag har atit hotell frukost i en restaurang full av manniskor, helt SJALV! Fatta va stort det ar! Jag har fobi for sant. Tycker det ser sa ensamt och sorgligt nar manniskor gar pa restaurang helt sjalv och gar hellre hungrig an utsatter mig for det. Men idag tog jag tjuren vid hornen! Jag lag kvar i sangen till halv elva och vandades, skulle jag eller skulle jag inte? Men jag utrustade mig med min Mp3 och en bok, pa sa satt kan jag se upptagen ut och koncentrera mig pa musiken. Haha! Jag fick ett bord for en och lastade pa med en massa mat. Sen satt jag kvar i en halvtimme och smuttade pa mitt kaffe. Kande mig riktigt sofistikerad! Sa det har maste ju bli en bra dag. Jag har redan vuxit som manniska och klockan ar bara elva.

Igar hade jag riktigt roligt!
Jag motte upp Stefan for lite kak, men det var inte sa bara. Alla stangde vid tio pa kvallen och till slut hittade vi en pizzeria som fortfarande hade oppet nagra minuter till. Efter den valdigt lilla pizzan tog jag taxi till Jonas och Jimmys lagenhet och motte varldens snallaste taxishaffis! Han var valdigt noga med att jag skulle komma ratt och passade pa att leka guide pa vagen. Hemma hos Jonas var alla grabbarna samlade och vi korde lite forfest. Sen gick vi in till centrum och letade reda pa en bar dar vi svangde lite pa de lurviga. Men igen, vid tre stangde alla stallen. Va e det har? Nej, Irland kan jag aldrig flytta till! Jonas gick med hem for vi insag att han bodde bara nagra gator ifran mig. Det e ett jakla skont gang och jag kommer sakna dom sen nar jag aker hem. Far se om jag hanger pa ikvall med. Ikvall ar ju den stora Halloween natten. Var fullt av utkladda manniskor igar och alla barer och klubbar har pyntat. Me like!!

Nej, nu ska jag piffa till mig lite och terrorisera Stefan for lite turistaktiviteter. Guiness bryggeriet tror jag star pa tapeten idag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0