Busy Weekend

Jag o Stefan har skött oss riktigt bra den här helgen och gjort en massa turist grejor!

I går tog Jonas o Jimmy oss till stans godaste hamburgehak. Det var verkligen äckligt gott och milkshaken var ju att drömma om. Sen gick dom iväg för att shoppa halloween outfits och vi drog till Guiness Brewery. Den där Guiness familjen har nog några slantar i byxfickan. Dom har skrivit kontrakt på 9000år...  Vi traskade omkring där och lärde oss brygga öl. Tog en quis om alkohol men Stefan satte mig på bänken. Jag svarade bara fel?  Vi gjorde även en liten överraskning till våra kollegor. Får se om de märker nåt på måndag? Hehe! Sen längst upp på 7 våningen bjöds det på ett fullpackat rum med panorama utsikt över Dublin. Vi fick även en "gratis" öl när vi visade upp entre biljetten. Men Guiness är inte så imponerande dock.



För att brygga öl behövs det vatten, lots of it!







´Jag hittade hem



Dublin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0