I'm done

nu sticker jag till Antwerpen och äter lite. Ska bli intressant att se vilka dom är, Bullyn och hans gal! Och på grund av den där jäkla buss strejken får jag gå till tågstationen. Men nu skiner solen så jag ska nog klara av det...
Har fått en jäkla invasion av finnar i pannan. Vet inte riktigt vad som har hänt? Har ätit alldelesför myclet sötsaker kanske? Åt helvete det iaf! Tänkte klippa lugg igen ett tag där men jag lycklades hejda mig. Jag måste försöka sluta upp med mina "raka,klippa håret" anfall. Det tar tid att få håret att växa ut igen!!!! Men just nu hatar jag dom där jäkla invandrarna!!!

Här får ni en klassiker och så får jag passa på och önska en god helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0