Nervös

Idag gick jag upp kvart över fem och skjutsade iväg Jimmy till jobbet och åkte vidare för att besikta bilen i Falköping. Eftersom jag aldrig varit i Falköping tidigare åkte jag i god tid om jag mot förmodan skulle åka fel. Men sånt händer ju aldrig mig, he he! Men det var plättlätt att hitta så jag hade alldeles för mcket tid kvar innan det min tur. Det var nog första gången jag åkt under hastighetsbegränsningen. Hittade även ett ställe vid Hornborgarsjön som faktiskt hade tranor. Vet inte hur många gånger jag varit där men aldrig sett en enda trana. Nu har jag gjort det och jag vet inte om det var så spännande. Till slut blev det min tur att besikta bilen men tyvärr gick den inte igenom. Det var en bromsslang som behövde bytas? Sen var det raka vägen hem och börja skriva på mitt engelska CV, lyckades dock somna mitt i allt. Inte van att gå upp så tidigt, vet ni! Men jag knåpade ihop ett CV och skickade iväg och jag fick precis svar från henne. Jag hade gjort ett bra jobb och hon ska maila mig strax och hjälpa till lite med CV:t och sen ska ManPower ringa mig. Gaaaah! Jag hoppas och vill verkligen det här och skulle jag nu mot förmodan ro hem det här kommer jag ställa mig och skrika rakt ut av lycka!

Ska åka till Jubberud nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0