Eyelash curlers and butcher knives

Om en timme ska pappa skjutsa in mig till Herrhagen och det stora hemska arbetet med att städa lägenheten börjar. Har fortfarande lite grejer kvar som ska slängas och flyttas ut till Bjurs med jag får börja med sovrummet, de e tomt.
Åh,jag var så sur på mig själv igår. Jag som aldrig brukar vara trött på nätterna var för en gångs skull riktigt trött och vad hittar jag på TVn...Fear and Loathing in Las Vegas! Fan! Dewt var evigheter sen jag såg den och jag ville verkligen men ögonen klarade inte av att hålla sig öppna. Shit, vilken flummig film det är! Johhny Depp är grym i filmen och han kan verkligen se väck ut!


Men hur han är gör än han alltid brottsligt snygg

Jag gick in på YouTube och skulle leta fram Li'l Waynes låt Lollipop men kom på nåt sätt in på Jeffree Star? Har kollat igenom hans låtar och det fanns faktiskt några som var rätt bra. Ska forska vidare i honom ikväll när jag städat klart.




*

*

Kommentarer
Postat av: IDA

Jag såg den filmen för några dagar sedan (fast på dvd), hade aldrig sett den innan. Jäkligt konstig film måste jag säga, men Johnny var ändå rolig tycker jag! :)

2009-03-25 @ 23:07:38
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0