You're a zero...

En jakligt mixad dag...
Jag hade satt mobil alarmet pa 7 i morse, stangde av det, planerade att ligga kvar i 5 minuter till, vaknade en kvart innan jag borjade och svor en lang ramsa av dumma ord. Tanken var att jag skulle leta reda pa en doktor. Jag borjade ringa runt i halvt panik men allt bara sket sig. Jag kom till kardiologer, inte doktorer eller doktorers assistenter som inte kunde prata engelska. Efter 5 forsok gav jag upp och stallde mig i duschen. Pa jobbet ignorerade jag forst att det ringde for jag visste att om jag skullle ta emot ett samtal skulle det garanterat vara en sur sak och jag hade bara borjat grina. Var inte alls pa humor idag. Till slut tog jag 2 samtal och sjalvklart var det 2 sura javlar. Jag fattar inte hur jag lyckas fa alla sana anvandare? Och eftersom jag kom for sent missade jag fredagsmackorna med philadelphia. Sur som jag var gick jag ner och r;kte med Jeff, kopte 2 juicer och tyckte synd om mig sjalv. Som tur var hittade nagon mig, tog mig pa en promenad och gav mig en kram. Det gjorde min dag! Jag proppade i mig lite varktabletter och klarade mig dagen ut. Efter jobbet gick jag till The Olifant och motte upp nagra kompisar for lite ol drickande. Sa jakla roligt, Mauro som e portugis sitter bredvid italienarna i Shell teamet sa nu pratar han engelska med italiensk brytning. Det later jatteroligt och jag kan ju inte lata bli att reta honom. Vi fick en massa gratis ol pa puben for det var sista dagen den serverades, Hoegaarten hette den. Jag forstar varfor dom ska sluta servera den. Fargen var som enblandning av juice, ol och diskvatten och smaken var val inte sa mycket battre. Jag kunde inte sluta tanka pa Smala Sussie nar Limpa filtrerar ful olen genom strumpan. Sa god vard en. But hey, den var gratis!

Samantha hade varit pa Rockwerchter festival och sett Yeah Yeah Yeahs och tipsade mig om dem. Jag kollade upp den och det e absolut godkandt! Eller vad tycker ni?

http://www.youtube.com/watch?v=TGxBTsmuRIk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0