Creepy!

Igår var jag uppe alldeles för sent. Vågar inte riktigt berätta hur sent. Jag försökte sova men jag var klarvaken. Funderade nästan ett tag om jag skulle skita i och sova men det hade jag aldrig klarat av.  Jag sov ute på soffan för Jimmy e så förkyld och snarkar mer än vanligt. Det har inte jag förstått? Varför måste ALLA killar snarka?

I alla fall var jag ute på nätet inatt och kollade runt på allt möjligt. Tänk va mycket tid man kan lägga ner på helt onödiga och ointressanta saker egentligen. MTV gick hela natten för på natten brukar de spela lite äldre och konstiga låtar. Jag fick se en helt galen video som jag sett en gång innan, hann dock inte se vilka bandet var. Jag får kalla kårar längst ryggraden när jag ser hans smile. så jäkla creepy! Men låten e skön!



Får se om vi försöker ta oss ut till Bjurs ikväll och fixar fläkten i bilen. Eller jag kan bara titta på. I know nooothing!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0