Lista

Nämn något som gjorde dig glad igår:  En snäll kommentar från en tjej
Vad gjorde du kl 08 imorse:  Satte om mobillarmet på 9,30

Vad gjorde du för 15 min sedan:  Läste Aftonbladet.se

Det sista du sa högt:  Haha! Varför måste jag ta en dusch igen, jag som precis blivit torr
Det senaste någon sa till dig:  Jag tar med spik i morgon

Vad har du druckit idag:  Nada

Vad var det senaste du åt:  En vindruva

Vad var det senaste du köpte:  Batterier

Vad är det för färg på din ytterdörr:  Mörkbrun

Vad är det för väder hos dig nu:  Sun is shining, the weather is sweet. Make you wanna move your dancingfeet

Godaste glassmaken:  Hasselnöt och pistage

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:  Absolut!  ♥

Sover du tungt:  Nja, endast om alkohol finns med i bilden

Drömmer du mardrömmar:   Klart jag gör

Trivs du med ditt jobb:   Hmm, både ja och nej

Favoritklädsel:  Pyjamas!

Favoritlåt just nu:   Dark side of the sun

Vad ser du om du tittar till höger:  En massa fruktskal och småflugor. Fattar inte vart dom kommer ifrån?

Vad gör dig glad just nu:   Mitt varma mjuka täcke

Vad ska du göra härnäst:  Sminka mig

Höger eller vänsterhänt:  Höger

Humör just nu:  Glatt ovetande

Favoritgodis:  Marabou choklad

Kläder just nu:  None

Sommarplaner:  Bada i havet

Hur många kuddar sover du med:  En

Spelar du något instrument:   Jag har spelat tvärflöjt

Morgon eller nattmänniska:   Natt
Vad är viktigast för dig:  Musiken

Är du kittlig:  Jodå, men jag sparkas

Snarkar du:  Om jag e förkyld kanske

Stjärntecken:   Vågen

Äckligaste insekten:  Spindeln, satans äcklig

Längtar du mest efter just nu:   Någon att mysa med


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0