We return to our origin

Oj va jag e seg idag. Sitter fortarande i sängen och har ingen lust alls att gå upp. Jag vill ligga här hela dagen, se på film, äta en massa skräpmat och ha en personlig betjänt som kunde ge mig massage och göra min lägenhet skinande ren. Men det lär ju inte hända! Dagens planering lyder som så: tvätta lite, städa lite, torka golv, aktivera internetbanken, äta min efterlängtade quornfile, skriva inköpslista till IKEA och lite småplock. Madde har lyckats ragga en vän med en bil så vi kan shoppa en massa saker. Måste ju få ordning på lyan tills päronen kommer.

Igår drog Carro med mig ut på Cafe Local och det e jag glad för att hon gjorde. Jag bor en bit från själva centrum men jag bor nära många klubbar, något som e riktigt skönt. Till Cafe Local tar det mig 5 min att gå. Vi var där redan vid 11 för att slippa kön men redan vid halvett var det full fart på golvet. Vi mötte upp 2 utav Carros vänner och det var jätteroligt. Jag brukar alltid ha lite svårt att släppa loss om jag inte dricker men igår funkade det skitbra. Carros killkompis var jätterolig och det fanns så mycket ögongodis där inne. Det fanns en kille som var så satans het. Jag visade honom för Carro och på en gång sa hon: Men han ser ju ut som ....  Jag tittade på honom igen och visst gjorde han det. Det där är ett roligt fenomen, att vi oftast väljer människor som liknar våra tidigare partners eller flirtar. Det var samma sak på mitt förra jobb. Där jobbade en skitsnygg tjej som jag visade för Jimmy. Han tittade på kortet i 2 sekunder sen säger han: Jamen hon ser ju precis ut som...  Jag tittade igen och insåg ju att dom var jättelik varandra. Min älskade lilla M ♥

Å min date som inte blev av...i morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0