Barnarov!

Nu har jag lyckats komma in i lägenheten, äntligen! Det började igår när jag kom hem och jag fick inte upp dörren, låset ville inte. Till slut hörde min underbara granne mitt fajtande med dörren och lyckades hjälpa mig. Idag när jag kom hem hände precis samma sak. Jag fick inte upp låset så jag knackade på hos min hyresvärd, lånadde hans nyckel som funkade lika kasst, hämtade hyresvärden som inte heller lyckades få upp dörren så till slut fick vi knacka på hos min granne som lyckades. Vet inte hur han gör? Så nu ska det komma nån och fixa nytt lås eller nåt.

Min date ja...oj oj!
Jag träffade ju den här killen på stan en dag innan jag skulle till tåget. Han jobbar för en belgisk djurrättsorganisation och självklart nappade jag. Sen bestämde vi att vi skulle träffas senare. Så igår mötte jag upp honom och vi gick på bio. Vi såg Bruno men jag blev riktigt besviken faktiskt, långt ifrån lika rolig som Borat. Innan filmen började frågade jag ut honom lite vad han gjorde och så. Han hade pluggat turism i 6 år och han hade jobbat på en massa olika ställen. Bland annat som bartender på Sensation White. Coolt tänkte jag! Sen frågade jag hur gammal han var? Jag trodde han var i min ålder men när han berättade att han pluggat turism i 6 år och sånt började jag undra om han var en sån som såg mycket yngre ut än han egentligen var? Han berättar sin ålder och jag tappar hakan! Bad att få se hans ID kort för jag kunde inte tro det var sant! Det var det...killen hade precis fyllt 17 år!!! Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta? Här har man äntligen hittat en rolig kille utanför jobbet och då e han inte ens laglig. Mén jag tänkte inte så mycket mer på det. Han beter sig och ser ut att vara i min ålder. Så efter filmen gick vi ut och tog en öl och pratade om allt möjligt. Jag hade skit trevligt!

Det var meningen att vi skulle träffas idag med men jag var så trött efter jobbet och ville kunna vara osocial med mig själv. Så jag smsade och sa att det skulle bli för sent. I Antwerpen kliver jag på spårvagnen till lägenheten och vem springer jag inte rakt in i om inte Mikey! Vi pratade lite men sen skulle han och hans kompisar kliva av. Jag tittar mig om efter vilka hans kompisar kan vara och när dom reste sig upp tappade jag hakan ännu en gång. Helt plötsligt kände jag mig som mormor! Då insåg jag hur ung han verkligen var. Hans kompisar såg ut som "riktiga" 17åringar och jag hade väldigt svårt att se mig själv umgås med dom. Knepigt det här! Men jag ska träffa honom i morgon så vi får se. Jag har kul med honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0