slapparhelg

Ligger i sängen nu och försöker samla lite energi till att göra nåt. Vad vet jag inte men om jag bara ligger här somnar jag snart och det e lite för tidigt än. Det är verkligen svårt att skriva på min dator när man har skrivit på Belgiska tangentbord. Det är som när jag kommit hem från Asien och det tar flera dagar innan jag kommer på att jag faktiskt kan skriva med Å,Ä,Ö. Men när vi sen börjar jobba så kommer vi få svenska tangentbord så det blir skönt. Ska nog skriva lite mer ikväll, började i fredags när jag väntade på att tvätten skulle bli klar. Sen ska jag fixa mat till i morgon och sen blir det sängen.

I fredags hade vi en seeeg dag. Sista timmarna fick vi sitta med andra agenter och lyssna på deras samtal. Synd bara att det var en fredag eftermiddag och vi fick inga samtal. Men tanken var god! Sen skyndade jag mig hem och tvättade lite kläder och tog tåget till Antwerpen. Har varit hemma hos en kompis hela helgen och slappat. Vi spelade trivial pursuit i fredags och det det var riktigt jämnt. Men till slut "lät" jag honom vinna. I lördags gick vi ut på stan och kollade läget. Jag köpte en grymt snygg jacka och ett par jeans. Det är perfekt för han har jobbat i alla coola affärer så han visade mig vart jag ska handla sen när jag har pengar. Det finns coola skateaffärer och sånt överallt här. I love it! Sen köpte vi billiga DVDs och jag hittade faktiskt en svensk film?? Noll tolerans-zero tolerance. Så nästa vecka blir det svenska lektion för honom. Så det har varit mycket slappande i soffan den här helgen. Men är det inte det helgen e till för?

 



Härlig skylt på affären...undra vad dom säljer?



min jacka som e riktigt graaf!

Kommentarer
Postat av: Linn

sv; Tack så mycket :D

2009-04-27 @ 11:09:18
URL: http://ffamousunknown.blogg.se/
Postat av: IDA

Snygg jacka! :D



Sv: Tack så jättemycket! :D Vad snällt sagt!



Haha samma här! :D Men det var ju så bra och alltid så spännande. Skulle gärna köpa serien på dvd om det fanns!

2009-05-02 @ 14:35:16
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0