Glad Påsk!

Nu har jag kommit hem från Antwerpen. Det har börjat bli mulet nu men det har varit över 20 grader idag med. Helt jäkla underbart! Igår mötte jag upp Andreas från jobbet inne i Antwerpen och jag träffade hans tjej och deras kompisar. Vi satt på en uteservering och drack billig öl och hade jätte trevligt. Belgare är så lätta att prata med. Stämningen är så mycket bättre här än på svenska krogar. När klockan var runt 2 gick vi hem till Andreas lägenhet och pratade lite. Dom har en så grym lägenhet. Riktigt avis! Vi packade in oss 3 stycken i deras dubbelsäng och sov till halvelva. Idag begav jag mig på sightseeing inne i Antwerpen och precis som alla andra städer i Belgien är det jättefint och mysigt. Det satt folk överallt som åt glass eller mat p uteserveringarna. Och även där har dom stora gamla byggnader och kyrkor. På ett torg hittade jag en sån cool gothisk kyrka. Det var mäktigt! Och jag irrade inte bort mig en enda gång. Imponerande...

Ska käka lite nu och sen ska jag hjälpa syrran med CVt. Dags att hon pallrar sig ner hit nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0